השאיר פרטים ונחזור אליך בהדקם
חיים פכטר –  משרד עורכי דין

    עורך דין תאונות אופנוע

    הנהיגה בכבישי ישראל היא אתגר לא פשוט וככל שעוברות השנים מדובר גם על אתגר שיכול להיות מאוד מסוכן. אנחנו רואים יותר ויותר תאונות, בוודאי עם כלים קטנים כמו אופנועים, שמסתיימות בפציעות קשות ואפילו בבעיות גופניות שנמשכות לאורך שנים. כך שממש לא מפתיע לגלות שיש יותר ויותר נפגעי תאונות מסוג זה, אשר מבקשים לפנות לעזרתו של עורך דין תאונות אופנוע מיד עם התרחשותה של תאונה, זאת מפני שהם רוצים לדאוג לזכויותיהם הפיננסיות והטיפוליות בסיטואציה כל כך מורכבת. אם מצאתם את עצמכם בסיטואציה דומה, מה שאתם צריכים לעשות הוא לפנות לעזרתו של חיים פכטר, עורך דין תאונות אופנוע, המומחה בתחום הנזיקין, ולקבל את הייעוץ המשפטי ההולם לסיטואציה שבה אתם נמצאים. ניתן לעיין גם בעורך דין תאונות דרכים

    עורך דין לענייני תאונות אופנוע – הטלפון הראשון בעת צרה

    במידה ונקלעתם לתאונת דרכים עם האופנוע שלכם, נפגעתם והאופנוע נפגע גם הוא, שיחת הטלפון שאתם מבצעים כדי לקבל ייעוץ מעורך דין תאונות אופנוע, היא רגע קריטי במיוחד לאורך הדרך. עליכם לספר לו בדיוק מה התרחש במהלך תאונת הדרכים כדי לקבל הנחיות איך לפעול, לאן להתפנות לצורך קבלת טיפול רפואי ואיך לדבר עם כל מי שנמצא במוקד התאונה. הרגעים הראשונים קריטיים לגבי המשך ניהול תיקכם. כך תוכלו למצוא ראיות בעודכם בשטח, או לבקש מסמכים רפואיים כאשר בתיעוד עליכם לדרוש כי יהיה רשום שהייתם מעורבים בתאונת דרכים. רק עורך דין תאונות אופנוע העוסק בדיני נזיקין, יודע להסביר ולהנחות אתכם מה דרוש על מנת להשלים את התהליך המשפטי בצורה הנכונה.

    עורך דין מומלץ לתאונות אופנוע חיים פכטר

    הצוות המקצועי של משרד עורכי הדין חיים פכטר, מציע שירותי עורך דין תאונות אופנוע לכל דורש, ועוזר לכל נהג להתמודד עם ההשלכות של הפגיעות כתוצאה מהתאונה. אנו עושים את המאמצים כדי לייצר הליך משפטי ברור, ולשמור על האינטרסים של הלקוח שלנו גם אם מדובר בפגיעות קשות וארוכות טווח.

    עורך דין תאונת אופנוע

    תאונות אופנוע הן מתאונות הדרכים הקשות ביותר ובהרבה מקרים אף קטלניות. לצערנו, נהג הרכוב על גבי האופנוע חשוף למפגעים שבדרך. משום שרוכבי אופנוע מעורבים בתדירות גבוהה בתאונות דרכים, עליהם להסתייע בשרותי עורך דין תאונת אופנוע שיוכל לעזור להם למצות את זכויותיהם אל מול הגורמים השונים, כגון ביטוח לאומי וחברות הביטוח. עורך דין תאונת אופנוע הבקיא בדיני נזיקין, ידע לפנות אל הגורמים הרלוונטיים בבקשה למיצוי זכויותיו של הרוכב האופנוע. על כן, יש להיעזר במשרד עורך דין תאונת אופנוע מומחה ממשרדו של עורך הדין חיים פכטר שידע להעניק כבר מן הרגע הראשון ייעוץ וליווי משפטי מלא. משרדו של עו"ד פכטר, מן המובילים בארץ, הוא מומחה בתחומו, מקצועי ובעל ניסיון רב שנים.

    תאונת אופנוע, עורך דין תאונת אופנוע – כל מה שחשוב לדעת

    רגע לפני שמתרחשת תאונת אופנוע ישנם כמה דברים שחשוב לדעת. הדבר הראשון הוא כי ברכיבה על כלי זה, עד כמה שהוא חסכוני בהוצאות, מהיר וקל להשתלבות בכבישי הארץ, רוכב האופנוע חשוף בקלות יחסית לפגיעות העלולות לקרות  בדרך. משום כך, עליו להיות מבוטח בחברת ביטוח שתוכל להעניק פיצוי כאשר תתרחש תאונת דרכים. רוכב אופנוע שאיננו מבוטח על ידי חברת ביטוח לא יהיה זכאי לקבל פיצוי כספי מחברת הביטוח, אלא לתבוע רק נזקים אם היו מעורבים כלי רכב נוספים. מה עוד חשוב לדעת? הינה לפניכם:

    • נסיבות תאונות הדרכים של רוכבי האופנוע נגרמות מכמה סיבות. אך מעבר לזה, ישנן השלכות משפטיות המשפיעות כגון – אי ציות לכללי רכיבה בטוחה, חוסר קיומו של ביטוח חובה ומקיף, השפעת התאונה על אנשים נוספים שהיו מעורבים בה, למשל אם היה נוסע נוסף על גבי האופנוע או הולכי רגל.
    • סיוע של עורך דין תאונת אופנוע יכולה להועיל מאד לרוכב האופנוע משום שכך תדעו שאתם נמצאים בידיים בטוחות ומקצועיות שיתנו לכם מענה מלא יחד עם ליווי ויעוץ משפטי.
    • בעזרת סיועו של עורך דין תאונת אופנוע, אשר יבחן מקרוב את המקרה שלכם בפן המשפטי, ידע עורך הדין איזו אסטרטגיה נכונה לגבש בכל מקרה לגופו. האם מדובר בתאונת דרכים רגילה או בתאונת עבודה או תאונה עצמית, מידת הנזק הנפשי שנגרמה, והמשך בדיקות רפואיות.

    סיכום דבר

    תאונות דרכים שמעורבים בהן אופנועים, שונה במידה מסוימת מתאונות דרכים של כלי רכב אחרים, ולו רק בשל העובדה כי רוכבי האופנוע חשופים לפגיעות וכן בשל אופן התנהגותו על הכביש. סיועו של  עורך דין תאונת אופנוע הוא קריטי ביותר עבור רוכבי האופנוע, מפני שחוות דעת משפטית מקצועית תעניק מידע מדויק על סיווגה של התאונה, שעל פיה יגבש עורך הדין תוכנית פעולה משפטית מתאימה. ככל שפניה מוקדמת אל עורך דין תאונת אופנוע תעשה כך טוב יותר. כנסו כעת לאתר משרדו של עו"ד חיים פכטר וקבעו פגישת ייעוץ.

    עורך דין תאונות אופנוע

      צריך יעוץ מקצועי?

      השאירו פרטים פרטים ונחזור אליכם בהקדם

      חיים פכטר - משרד עורכי דין

      השירותים שלנו

      חברות שיווק אינטרנטי חברות שיווק אינטרנטי