השאיר פרטים ונחזור אליך בהדקם
חיים פכטר –  משרד עורכי דין

    עורך דין תאונת עבודה מומלץ

    כאשר אתם מחפשים עורך דין תאונת עבודה מומלץ, אתם צריכים לחפש עורך דין שיילחם את מלחמתכם אל מול המעסיקים והגורמים השונים, על מנת שתוכלו למצות את כל הזכויות המגיעות לכם על פי חוק. משרדו של עורך הדין חיים פכטר הוא משרד עורכי דין המתמחה בתחום דיני עבודה, אשר ליווה עד לניצחון תיקים רבים ומורכבים, בהם הצליח להביא לפסקי דין משמעותיים בתחום ולתקדימים.

     

    איך לבחור עורך דין תאונת עבודה מומלץ

    אם חוויתם תאונת עבודה אתם חייבים לפנות אל עורך דין תאונת עבודה על מנת שיסייע לכם למצות את הזכויות שלכם בצורה הטובה והמהירה ביותר. ההגדרה הקיימת בחוק הביטוח הלאומי לתאונת עבודה מתייחסת לכל אותן תאונות המתרחשות במקום העבודה, ואף לתאונות דרכים ותאונות בכלל המתרחשות בדרך אל העבודה ובחזרה ממנה. מהן המשמעויות לכך? הנה כמה נקודות שיעניינו אתכם:

    • כאשר נפגעים בתאונת עבודה, עליכם להגיש תביעת פיצויים לביטוח הלאומי וכן למקום העבודה – קרי המעסיק. ברוב המקרים מקום העבודה יהיה מבוטח על ידי חברות הביטוח, ועל כן יש מקום להגיש תביעת פיצויים מחברות הביטוח.
    • כדי שהזכויות שלכם לא ייפגעו, עליכם למהר ולהגיש תביעה לביטוח הלאומי עד שנה מרגע התאונה. חשוב לדעת כי תביעות לביטוח הלאומי מתיישנות לאחר 3 שנים ואילו תביעות נזיקין מתיישנות לאחר 7 שנים.
    • יחד עם זאת, רגע לפני הגשת התביעה אל הביטוח הלאומי ואל חברות הביטוח, כדאי להתייעץ עם עורך דין תאונת עבודה מומלץ מומחה ובעל הצלחות רבות בתחום זה של דיני עבודה. התייעצות עם איש מקצוע שיש לו את הידע והניסיון המקצועיים המקיפים, יסייע לכם למצות את הזכויות שלכם בצורה הטובה ביותר.

    סיכום דבר

    אם קרתה לכם תאונה במקום עבודתכם, בדרך למקום עבודתכם או בחזרה ממנו, אתם זכאים לקבל פיצויים על פי חוק מטעם הביטוח הלאומי וממקום עבודתכם, שברוב המקרים מבוטח על ידי אחת מחברות הביטוח. בהקשר זה חשוב לנהוג בחוכמה, ולפני הגשת התביעות אל הביטוח הלאומי ואל חברות הביטוח מומלץ להיוועץ עם עורך דין תאונת עבודה מומחה בתחום שיעניק לכם נקודת מבט משפטית וליווי משפטי מקצועי על מנת שתקבלו את הזכויות המירביות שמגיעות לכם. אל תתמהמהו וכנסו כבר לאתר משרד עורך הדין חיים פכטר מן המובילים בארץ בתחום דיני עבודה, אשר ישמח לסייע גם לכם.

    עורך דין לענייני תאונות עבודה

    חשוב שתדעו מהן הזכויות המגיעות לכם במקום עבודתכם. אם קרתה לכם תאונה במקום העבודה שלכם אתם זכאים לקבלת פיצוי מן הביטוח הלאומי וכן ממקום העבודה שלכם. תאונת עבודה מוגדרת בחוק לצד ההגדרה המדויקת מי זכאי לקבל פיצוי ומהן הזכויות המגיעות לנפגעי תאונות עבודה. לדוגמא, אדם שחווה במקום עבודתו אירוע מוחי או אירוע לבבי עשוי להיחשב גם הוא כנפגע תאונת עבודה הזכאי לפיצוי ממקום עבודתו ומהביטוח הלאומי. כדי שתוכלו למצות את כל הזכויות המגיעות לכם מן הגורמים השונים, חשוב ביותר להיעזר בעורך דין לענייני תאונות עבודה חיים פכטר אשר ליווה בהצלחה רבה תיקים רבים ומורכבים עד לניצחון. משרדו של עורך הדין פכטר מתמחה בתחום דיני עבודה ומן המובילים בארץ.

    כל מה שצריך לדעת על עורך דין לענייני תאונות עבודה – דגשים חשובים

    ישנם תנאים ברורים בביטוח הלאומי המגדירים מי יוכר כנפגע תאונת עבודה ומי לא. מרבית האנשים שנפגעו במקום עבודתם אינם מכירים את הזכויות המגיעות להם, ועל כן יש צורך להסתייע בעורך דין לענייני תאונות עבודה שיאיר את עיניהם מנקודת מבטו המשפטית בהתאם לנסיבות המקרה הספציפי. האם ידעתם כי גם אם נפגעתם בדרככם חזרה לביתכם ממקום עבודתכם אתם עשויים להיות מוכרים כנפגעי תאונת עבודה? על מנת לברר באילו מקרים נוספים תוכלו להיות מוכרים כנפגעי תאונת עבודה, יש לפנות להתייעצות עם עורך דין מומחה לתאונות עבודה.

    להלן כמה נקודות חשובות:

    • ישנם מקרים מאד ספציפיים בהם עובד שנפגע ייחשב כעובד שעבר תאונת עבודה. לדוגמא, מי שעבר אירוע לבבי או אירוע מוחי במקום עבודתו, עשוי להיחשב כנפגע תאונת עבודה.
    • אדם שנקלע לסיטואציה במקום עבודתו או בסמוך למקום עבודתו שבה ניסה להציל חיי אדם או רכוש או אף למנוע נזק בגוף או ברכוש ונפגע כתוצאה מכך, עשוי להיות מוכר כנפגע תאונת עבודה ולקבל פיצויים מן הביטוח הלאומי וממקום עבודתו.
    • לעומת זאת, ישנם מקרים שבהם למרות שאדם נפגע, הוא לא יוכר כנפגע תאונת עבודה. כך למשל, כאשר העובד נפגע בזמן שלא מילא את מטלותיו במקום עבודתו, סביר כי הוא לא יוכר כנפגע תאונת עבודה במקום עבודתו.
    • על מנת לבחון כל מקרה לגופו, יש צורך להסתייע בעזרתו של עורך דין לענייני תאונות עבודה הבקיא ומכיר את כל החוקים והתקנות הנהוגות משפטית בתחום זה של דיני עבודה.

    סיכום דבר

    כדי שתדעו אם גם המקרה שלכם יוכר בביטוח הלאומי כתאונת עבודה, עליכם לפעול במהירות יחד עם סיועו של עורך דין לדיני עבודה הבקיא וממוחה בתחום זה. זאת משום שמרגע התאונה חלה התיישנות להגשת תביעה לביטוח הלאומי. עורך דין לענייני תאונות עבודה חיים פכטר הוא מומחה בתחום ויוכל לסייע גם לכם למצות את זכויותיכם, כפי שכבר עשה בתיקים רבים ומורכבים אחרים. התקשרו עכשיו והזמינו פגישת ייעוץ באתר.

    בחרו עורך דין זכויות עובדים שיגן עליכם - חיים פכטר

    עורך דין מומחה לתאונות עבודה

    נפגעתם במקום עבודתכם ואתם מחפשים עורך דין מומחה לתאונות עבודה שיעזור לכם וייצג אתכם אל מול הגופים השונים? דעו כי לא כל פגיעה תוכר על ידי הביטוח הלאומי כתאונת עבודה. החוק מציין מפורשות באילו מקרים יכול אדם להיות מוכר כנפגע תאונת עבודה ובאילו מן המקרים לא יוכר כנפגע תאונת עבודה, למרות שנפגע. לשם כך, אתם חייבים לברר זאת עם עורך דין מומחה לתאונות עבודה. עורך הדין חיים פכטר הוא בעל משרד עורכי דין מן המובילים בארץ בתחומו וסייע בתיקים רבים ומורכבים ללקוחות רבים עד להצלחה מלאה בתיק.

    עורך דין מומחה לתאונות עבודה – כל מה שחשוב לדעת

    להיפגע בגוף באופן כללי זה לא נעים וגם כואב. לא פעם, כתוצאה מאותה פגיעה עלול האדם להישאר עם אחוזי נכות ולאבד את כושר עבודתו. יחד עם זאת חשוב לדעת כי לא כל מקרה בו נפגע עובד ייחשב לו הדבר כתאונת עבודה עליה יקבל פיצוי ממקום עבודתו. מה עוד חשוב לדעת? הנה לפניכם:

    • כאשר עובד נוסע ישירות אל מקום עבודתו וחוזר ישירות ממקום עבודתו ונפגע בתאונת דרכים, בנפילה ברחוב או כל פגיעה אחרת, יוכר לו האירוע כתאונת עבודה. אך אם מדובר על מקרה בו יתגלה כי העובד נהג ברשלנות או לא מילא אחר הוראות מעסיקו, סביר שהפגיעה לא תוכר כתאונת עבודה.
    • עובד שהציל אדם אחר, את עצמו או רכוש במקום עבודתו או בסמוך למקום עבודתו או אף אם ניסה למנוע פגיעה בגוף או ברכוש ונפגע כתוצאה מכך, עשוי להיות מוכר כנפגע תאונת עבודה.
    • עורך דין מומחה לתאונות עבודה הוא עורך דין מקצועי ובעל ניסיון ניכר שצבר ניסיון רב מתיקים קודמים ומורכבים ויידע להעריך האם גם במקרה שלכם יוכל העובד להיות מוכר כנפגע תאונת עבודת, לקבל את הפיצויים הכספיים המגיעים לו ולמצות את כל זכויותיו כעובד.

    סיכום דבר

    אם נפגעתם במסגרת עבודתכם עליכם לפנות לעורך דין מומחה לתאונות עבודה כדי שיבחן את המקרה שלכם מקרוב וייתן את דעתו המשפטית על המקרה. לשם כך, אתם חייבים לקבוע פגיעה בהקדם עם עורך דין מומחה לתאונות עבודה חיים פכטר, לפני שתחלוף תקופת ההתיישנות ולא תוכלו עוד להגיש את התביעה. כנסו ממש עכשיו אל אתר המשרד והתקשרו לקבלת ייעוץ עם עורך הדין.

    חפשו עורך דין גירושין במרכז שיגן על האינטרסים שלכם

      צריך יעוץ מקצועי?

      השאירו פרטים פרטים ונחזור אליכם בהקדם

      חיים פכטר - משרד עורכי דין

      השירותים שלנו

      חברות שיווק אינטרנטי חברות שיווק אינטרנטי