השאיר פרטים ונחזור אליך בהדקם
חיים פכטר –  משרד עורכי דין

    סיוע משפטי מלא בתיק הגירושין

    מתי דנים על קבלת מזונות וגובה המזונות ולמי הם מגיעים. עורך דין מזונות הינו עורך דין שיעזור לכם בכל שלב בו אתם נמצאים מרגע תהליך הגירושין ועד סיומו של תיק זה תוך מתן סיוע משפטי מלא, יעוץ וליווי בשקיפות מלאה ויחס אישי. כל זאת תוכלו לקבל ממשרדו של עורך הדין חיים פכטר עורך דין מזונות המתמחה בדיני משפחה, תוך מתן דגש ודאגה לילדים. משרד עורכי הדין חיים פכטר המתמחה בדיני משפחה והוא מן המובילים בארץ ישמח לעמוד לשירותכם ולסייע לכם במתן יעוץ משפטי וליווי מלא ומקיף.

    עורך דין מזונות- למי מגיע ובאילו תנאים?

    כאשר דנים על נושא המזונות עם עורך דין מזונות, זהו שלב נוסף שהחל בגט ותביעה לגירושין. כאשר זוג ללא ילדים מתגרש אין דנים במקרים אלו ברוב הפעמים במתן דמי מזונות למעט במקרים מסוימים בהם אין האדם מסוגל לכלכל את עצמו, כדוגמת זוג נשוי ללא ילדים והאישה איננה יכולה לפרנס את עצמה או שהיא מעל גיל- 60, זכאית לדמי מזונות. מה עוד צריך לדעת על התנאים לקבלת דמי מזונות ועזרתו של עורך דין מזונות, הינה לפניכם:

    • כאשר נעזרים בסיועו של עורך דין מזונות, העניינים הנידונים הם קודם לכל ראייה משפטית נכונה בה יקבלו הילדים של הזוג המבקש להתגרש דמי מזונות שיספיקו די מחייתם, כל עוד הם מתחת לגיל- 18.
    • חובת המזונות מוטלת על שני בני הזוג כאשר מדובר בילדים שהם בין הגילאים 6-15 . גובה דמי המזונות נמדד על השתכרות שני בני הזוג, סוג המשמורת הקיימת בין בני הזוג ופערי ההכנסה הקיימים בהכנסות בני הזוג.
    • כאשר זוג מבקש להתגרש , משתנה יחד עם בקשה זו גם תנאי המחיה של שני בני הזוג ובייחוד כאשר מדובר על דמי מזונות אותם מחויבים על פי חוק לתת לילדים שהם מתחת לגיל- 18. עורך דין מזונות טוב רואה לנגד עיניו ברגעים אלו את טובת הילדים בלבד, ועל כן יעשה כל מאמץ בכדי להשיג את ההסכם המזונות הטוב ביותר עבור הילדים ללא פשרות.

    סיכום דבר

    עורך דין מזונות הינו עורך דין הבקיא בדיני משפחה. שלב בו מתדיינים הצדדים על דמי המזונות וגובה דמי המזונות, כאשר הזוג נמצא בתהליך גירושין ויש להם ילדים משותפים מתחת לגיל- 18. עד גיל – 6 מחויב האב לדאוג למזונות ילדיו, לאחר גיל – 6 ועד גיל 15 מחויבים ההורים יחדיו לדאוג למזונות הילדים. הכל תלוי בהסכם המשמורת הקיים בין בני הזוג וגובה השתכרות ההורים. נמצאים לקראת גירושין? אתם חייבים לעבור את השלב הקשה הזה יחד עם עורך דין שיעניק לכם יחס אישי אוזן קשבת ותמונת מבט משפטית מלאה תוך יעוץ וליווי משפטי מלא. פנו כבר עכשיו אל משרדו של עורך דין חיים פכטר וקבעו פגישת יעוץ.

      צריך יעוץ מקצועי?

      השאירו פרטים פרטים ונחזור אליכם בהקדם

      חיים פכטר - משרד עורכי דין

      השירותים שלנו

      חברות שיווק אינטרנטי חברות שיווק אינטרנטי