השאיר פרטים ונחזור אליך בהדקם
חיים פכטר –  משרד עורכי דין

    עורך דין מזונות

    עורך דין מזונות שומר על זכויותיכם

    החלק החשוב ביותר בכל גירושין הוא לשמור על זכויות הילדים ולהבטיח את פרנסתם. עורך דין מזונות דואג לכך שהילדים יקבלו דמי מזונות שתואמים את צורכי המחיה שלהם. משרד עורכי הדין – חיים פכטר, מייצג אתכם בתיקי גירושין כדי להשיג למענכם את ההסכמים הטובים ביותר בכל תחום בתהליך, ונלחם למען זכויות הילדים. כדאי להבין בדיוק במה זה כרוך, איך מחשבים את המזונות ומה אפשר לחלוק ועל מה לא לוותר.

    מה עורך דין מזונות משיג למענכם?

    • מזונות ילדים עד גיל שש מוטלים לפי הדין העברי על האב ולכן, למרות התקדמות ושינויים בנושא זה, עדיין יש יותר אבות שמשלמים מזונות ילדים מאשר חלוקה בין ההורים החולקים משמורת משותפת. אמנם יש כמה תקדימים משפטיים בנושא, אבל עדיין רוב החובה מוטלת על האב וניתן רק להתדיין על גובה סכום המזונות.
    • עם זאת, יש חובת מזונות על שני ההורים בגילים 15-6 ולכן הכל תלוי בסוגי המשמורת, ביכולת ההשתכרות, בפערי הכנסה ובהבדלים נוספים. יכול להיות מצב שאחד מההורים ישלם יותר והשני פחות, אם יוכח שהדבר מוצדק, ועל כך יש לדון בבית המשפט או בבית הדין הרבני. מומלץ עם זאת להגיע להסכם משותף והדדי בנושא זה.
    • כאשר ילדים נמצאים במשמורת משותפת או כאשר יש בכל זאת הסדרי שהות אצל שני ההורים, ישנן הוצאות נוספות שתלויות שהות, כמו הוצאות על המגורים והאוכל, וישנן הוצאות שאינן תלויות שהות והן כלליות, כמו דמי לימוד, ספרים וכיו"ב.
    • בכל הסדר מזונות יש לקחת בחשבון הוצאות חינוך, הוצאות רפואיות רגילות ומיוחדות, הוצאות מדור וחוגים ועוד פעילויות שונות.

    אם אתם מחפשים עורך דין לתביעת מזונות שטפל בתיק בנחישות – פנו לחיים פכטר

    מזונות הם אכן התחום הרגיש ביותר משום שמדובר בפגיעה קשה ברמת החיים של שני ההורים בדרך כלל. במקרים כאלה, עורך דין מזונות עושה את המקסימום להשיג לכם את המזונות שמגיעים לילדים מבלי להתפשר על כך. עורך הדין חיים פכטר מכיר את כל דקויות החוק שעובדות לטובתכם ולוקח בחשבון את כל מכלול החיים וההוצאות המוטלות על  שני ההורים כדי להילחם למענכם.

    היעזרו בשירותיו של חיים פכטר - עורך דין מזונות

    מידע נוסף בנושא

    באילו מקרים עורך דין מזונות יכול לעזור?

    • גירושין יכולים לקחת זמן רב ולא תמי מצליחים לפתור את הבעיה הממונית בזמן שנתון להליכים. ברור שבית המשפט לענייני משפחה וגם בית הדין הרבני ינסו להגיע למיצוי נושאים תוך כדי ההליך עד מתן הגט, אולם לא תמיד זה קורה. לא תמיד גם רצוי לעכב את הנושא של הגט עד שפותרים אם עניין המזונות. לפעמים מתגרשים ונפרדים קודם ורק אחר כך מנהלים את המשא ומתן שנדרש כדי להסדיר את נושא המזונות והנכסים.
    • מזונות משלמים גם כאשר נשואים או לא התחתנתם מעולם, אבל מצבי חיים מסוימים דורשים מכם לבקש מזונות או לשלם אותם. זה נכון במהלך חיים משותפים והסכמי ממון שחתמתם עליהם ללא טקס נישואין אלא רק חוזה, וזה נכון גם כאשר ניהלתם מערכת יחסים שכתוצאה ממנה נולדו ילדים שיש לדאוג להם. נושא המזונות והכספים שמגיעים לילדים הוא רגיש מאוד במיוחד במקרים כאלה ורצוי לפנות לעורך דין כדי למצות את הזכויות שלכם לשם כך.
    • שינויים שחלים במהלך החיים ואירועי חיים שונים גורמים לכך שיש לעדכן את המזונות לילדים גם לאחר שנחתם הסכם. כל שינוי כזה שלא יכול להיעשות בהסכמה צריך לעבור טיפול משפטי ולקבל ייצוג.

    עורך דין בענייני מזונות

    לא תמיד כל הנושאים שקשורים לכספים מצליחים להיפתר בזמן הקצוב של הליכי המשפט ולכן יש להמשיך לטפל בהם בהמשך. עורך דין מזונות ימשיך אתכם את הליווי והטיפול בכך עד שתגיעו לפתרון הרצוי לכם. יש לזכור גם כי מזונות הם נושא שנתון לשינויים במהלך השנים ולכן יש לפעמים צורך לחזור לכך. משרד עורכי דין חיים פכטר מייצג אתכם ומלווה אתכם בכל שלב של התהליך ומטפל באינטרסים שלכם כדי שתקבלו את מלוא הסכום המגיע.

     

    עורך דין מזונות ראשון לציון שדואג לזכויות הילדים

    מזונות הם הזכות הבסיסית של ילדים למחיה מכובדת וראויה. עורך דין מזונות דואג לייצג אותם למעשה, בפנייה שלכם. משרד עורכי די חיים פכטר מנוסה בייצוג מקרים כאלה והשגת כל הזכויות שמגיעות לכם ולילדים. רצוי לנהל כל משא ומתן כזה רק בעזרת מי שמתמחה בכך כדי לא לגרום לטעויות שקשה יהיה לתקן ויעלו לכם כסף שמגיע לילדיכם.

    עורך דין לענייני מזונות

    בסיומו של תהליך הפרידה, כאשר שני בני הזוג והילדים כבר מתחילים להבין שהמשפחה עתידה לשנות את הרגלי החיים שלה בפרידה, יש צורך לדון על האופן שבו אתם, ההורים, תיקחו אחריות על שגרת היום יום החדשה של הילדים שלכם. מצד אחד, אתם יכולים להעניק להם חום ואהבה באופן שוטף ויומיומי. מן הצד השני, אי אפשר להתעלם מן העובדה שיש גם השלכות כלכליות לפרידה שלכם. ובדיוק מהסיבה הזו חשוב להתייעץ כמה שיותר מוקדם עם עורך דין מזונות חיים פכטר, שיודע לעזור לכם לתכנן את הסכם הגירושין בהיבטים של תשלומי מזונות ומבטיח שכל בני המשפחה ישמרו על רמת החיים הגבוהה אליה הם התרגלו לאורך שנים, כאשר הילדים נמצאים במרכז תשומת הלב שלכם.

    עורך דין למזונות – עוזר לכם למצות את הזכויות של הילדים

    במהלך הגירושין, הזכויות של הילדים שלכם לא תמיד נמצאות במרכז תשומת הלב של כל בני המשפחה מעורבים בתהליך. בגלל שמדובר על תהליך כל כך אמוציונלי, כל כך מורכב וכל כך מאתגר, קשה לכם להסתכל גם על הילדים, למרות שאתם צריכים לעשות את זה כל הזמן. ומשום כך, דווקא כאשר אתם באים לדון על המזונות במשרדו של עורך דין מזונות, צריך לשים את המחלוקות בצד ולהבין שאתם דואגים לילדים שלכם לעתיד טוב יותר. היכולת לקחת חלק בשיעורי העשרה וקורסים, בריאות, חברה ותרבות, כל אלו הם אלמנטים מחיי היום יום של הילדים שאתם רוצים, וגם צריכים לשמר אחרי הגירושין.

    גם שנים אחרי הפרידה, צריך לקבל סיוע של עורך דין מזונות

    יחד עם זאת, יש שינויים לאורך החיים, שמחייבים אתכם לדון מחדש בהסכם הגירושין וגם בהסכם המזונות. אם אחד מכם חלה במחלה קשה חלילה או פוטר מעבודתו, זה אומר שצריך לוודא שיש לכם איך לדאוג לילדים ואולי אפילו לשנות את ההסכמות המקוריות בהסכם הגירושין, כדי להתאים את הסיטואציה מחדש. הצוות המשפטי של משרד עורכי הדין חיים פכטר לספק לכם שירותי עורך דין מזונות, המתאימים לסיטואציה בה אתם נמצאים ויכולים לעזור לכם לשמור על הזכויות של הילדים ושל כל המשפחה.

      צריך יעוץ מקצועי?

      השאירו פרטים פרטים ונחזור אליכם בהקדם

      חיים פכטר - משרד עורכי דין

      השירותים שלנו

      חברות שיווק אינטרנטי חברות שיווק אינטרנטי