השאיר פרטים ונחזור אליך בהדקם
חיים פכטר –  משרד עורכי דין

    משרד עורכי דין מן המובילים בארץ בדיני עבודה ודיני משפחה

    רגע לפני שנכתוב על תפקידיו של עורך דין לדיני עבודה בראשון לציון, נציין כי דיני עבודה הינו ענף משפטי הדן בהסדרת הזכויות המשפטיות הקיימות בעבודה וכן ביחסי עבודה בין עובד למעביד. כל סוגיה המתעוררת באשר למתן זכויות המגיעות לכם כעובדים במקום עבודתכם, ייצוג וליוויי בהליכי פיטורין, זכויות נשים וניהול כל ההליכים המשפטיים בבית הדין לעבודה יבוצעו על ידי עורך דין דיני עבודה בראשון לציון. כאשר לא מוענקים כל זכויותיו של העובד יש לפנות אל עורך דין דיני עבודה בראשון לציון שילווה ויעזור. עורך הדין חיים פכטר הינו בעל משרד עורכי דין מן המובילים בארץ בדיני עבודה ודיני משפחה, אשר בקיא בכל זכויות העובדים והמעסיקים, ניהל בהצלחה רבה תיקים רבים ומורכבים, אשר חלק ניכר מהם מהווה פסקי דין בעלי משמעות רבה ובעלי תקדים בתחום משפטי זה.

    תפקידיו של עורך דין לדיני עבודה בראשון לציון

    כאשר נרד לרזולוציות העמוקות יותר באשר לפעולותיו המשפטיות של עורך דין דיני עבודה בראשון לציון נמצא מספר קטגוריות בולטות בתחום זה, אשר נידונות בבית המשפט לדיני עבודה. הינה כמה מהם:

    • כאשר מתרחש מה שקרוי סכסוך עבודה, רצוי כי כל צד יהיה מלווה בעורך דין דיני עבודה שיוכל לייצג אותו נאמנה. עורך דין לדיני עבודה בראשון לציון הבקיא ומתמצא בכל דיני העבודה, הינו עורך דין שיוכל להוביל את מרשיו אל ההסכם הטוב ביותר עבורם ואף לניצחון אל מול הצד שכנגד.
    • כאשר עובד נמצא בפני פיטורין או כאשר פוטר, מצוי העובד בעמדת חלישות לכאורה, אך עליו להיות מודע לכל הזכויות המגיעות לו בעת פיטורין. עובד שפוטר מגיע לו דמי פיטורין. בכדי שתקבלו את מלוא הסכום המגיע לכם כתוצאה מן הפיטורין, תוכלו להיעזר בשרותיו של עורך דין לדיני עבודה.
    • לעיתים קרובות מידי מופרות זכויותיהן של נשים עובדות. נשים המופלות לרעה בידי המעסיקים שלהם, נשים בהריון, בעזרת עורך דין לדיני עבודה ניתן להגיע לשינוי המיוחל לטובה.

    סיכום דבר

    לצערנו לא תמיד מעסיקים מעניקים את כל הזכויות המגיעות לעובדיהם, בין אם עובד פוטר או נשים המופלות לרעה, אין זה מצדיק התנהגות הנוגדת את החוק הקיים בדיני עבודה. על כן כאשר מתעורר מצב בו יש צורך לשכור שרותיו של עורך דין לדיני עבודה בראשון לציון הבקיא בכל דיני העבודה וזכויות עובד מעסיק. משרדו של עורך הדין חיים פכטר הינו משרד עורכי דין מוביל בתחומים דיני עבודה ודיני עבודה שהצליח להוביל תיקים מורכבים בדיני עבודה אל ההצלחה. כנסו לאתר וקבעו כבר עכשיו פגישת יעוץ עם עורך הדין.

      צריך יעוץ מקצועי?

      השאירו פרטים פרטים ונחזור אליכם בהקדם

      חיים פכטר - משרד עורכי דין

      השירותים שלנו

      חברות שיווק אינטרנטי חברות שיווק אינטרנטי