השאיר פרטים ונחזור אליך בהדקם
חיים פכטר –  משרד עורכי דין

    מדוע חשוב להיעזר בשירותיו של עורך דין זכויות עובדים?

    כשאנחנו מדברים על עורך דין זכויות עובדים, אנחנו מדברים על עורך דין לדיני עבודה. אך מהו אותו ענף משפטי המדבר על דיני עבודה? נבהיר: ענף משפטי זה של דיני עבודה מטרתו להסדיר את כל הנוגע לזכויותיו של העובד, כמו גם בהסדרה משפטית של יחסי עובד מעביד וכל מה שיוצא בזה. אם נתקלתם באפליה במקום עבודתכם או שלא מוצו כל הזכויות המגיעות לכם, מומלץ מאד כי תעזרו בשרותיו של עורך דין זכויות עובדים אשר יעניק לכם הגנה משפטית, ליווי ויעוץ עד תום. משרדו של עורך הדין חיים פכטר הינו משרד עורכי דין מן המובילים בארץ בתחום דיני עבודה, אשר סייע בתיקים רבים ומורכבים בהצלחה רבה ולזכות בהם. מתמחה עו"ד פכטר במתן ליווי לעובד ולמעביד בכל הקשור בענייני דיני עבודה.

    עורך דין זכויות עובדים- מהם הזכויות המגיעות לכם כעובדים?

    יחסי עובד מעביד במדינת ישראל מעוגנים בתוך חוקים תקנות וכללים. מעסיק מחויב להעניק לעובדיו מתן זכויות מינימאלי הנקראים חוקי מגן, וכשמם כן הם, חוקים המגנים על העובדים מפני מעסיקים למניעת פגיעה בעובד ובזכויותיו. באם אתם חשים כי נפגעו זכויותיכם כעובדים הינה עוד כמה נקודות חשובות על זכויות עובדים, וכיצד ניתן להסתייע  עם עורך דין זכויות עובדים:

    • חוקי המגן, כפי שצוין בתחילת פיסקה זו הינם בכדי להגן על זכויות העובד ודורשים מהמעסיק לתת זכויות מינימאליות לעובדיו כגון- תשלום שכר מינימום ולא פחות מכך, תשלום שעות נוספות, דמי מחלה, חופשה שנתית לה כל עובד זכאי למספר ימי חופש.
    • אם מעסיק החליט לפטר את אחד מעובדיו עליו להודיע על כך לעובד בכתב ובתוך כך ליידע את העובד על הזכויות המגיעות לו, בין אם בחוזה אישי ובין אם הוא חתום בהסכם קיבוצי המוסיפות על הזכויות של העובד.
    • ייצוג עורך דין זכויות עובדים ילחם למען מיצוי זכויות העובד במקרים כגון- סכסוך עבודה, פיצויי פיטורין, אפליית נשים במקום עבודתם, הרעת תנאים ועוד.

    סיכום דבר

    לא כל העובדים מודעים לכל הזכויות המגיעות להם. על כן, אם אתם שכירים ומרגישים שתנאי ההעסקה שלכם אינם תקינים, אם פוטרתם בלי לדעת מהם הזכויות המגיעות לכם או אתן נשים המופלות לרעה במקום עבודתכן וכיוצא באלו, אתם חייבים לפנות אל עורך דין זכויות עובדים הבקיא בכל דיני העבודה, בכדי שיוכל לסייע לכם. קבעו כבר עכשיו פגישת יעוץ עם משרדו עורך הדין חיים פכטר שכבר סייע בהצלחה רבה בתיקים רבים ומורכבים ויוכל לסייע גם לכם.

      צריך יעוץ מקצועי?

      השאירו פרטים פרטים ונחזור אליכם בהקדם

      חיים פכטר - משרד עורכי דין

      השירותים שלנו

      חברות שיווק אינטרנטי חברות שיווק אינטרנטי