השאיר פרטים ונחזור אליך בהדקם
חיים פכטר –  משרד עורכי דין

    כל מה שחשוב לדעת על דיני משפחה

    כאשר מחפשים עורך דין משפחה בראשון לציון, יהיה זה כי במרבית מן המקרים נתגלו חילוקי דעות בתוך המשפחה. מכאן כבר ניתן ללמוד כי עורך דין משפחה בראשון לציון הינו עורך דין המטפל בתחום הרחב הקשור לדיני משפחה כגון- סכסוכים בתוך המשפחה, הסדרי גירושין, הסדרי משמורת על ילדים וגם ענייני ירושות וצוואות, טיפול בעיזבון ועוד. אם נקלעתם למצב בתוך משפחתכם אשר מצריך התערבותו של עורך דין משפחה בראשון לציון או אם נוצר מצב בו צריך מסמכים משפטיים בכדי לטפל בעניינכם, משרדו של עורך הדין חיים פכטר הינו משרד עורכי דין מבין המובילים כיום בארץ בתחום דיני משפחה כמו גם בתחומי דיני עבודה, גירושין. ייצג עורך הדין פכטר את עניינכם על הצד הטוב ביותר במקצועיות רבה ועתירת ניסיון, שקיפות מלאה ויחס אישי הוגן.

    תפקידי עורך דין משפחה בראשון לציון

    בין אם מדובר בתחילת הקשר הזוגי ובין אם מדובר לצערנו בסיומו של קשר זוגי, עורך דין משפחה בראשון לציון יוכל לייצג אתכם, לתת לכם מענה יעוץ וליווי לכל אורך הדרך. למה הכוונה ובמה מטפל עורך דין משפחה, הינה לפניכם:

    • כאמור גם כאשר מדובר בתחילתו של קשר זוגי, עדיין רצוי מאד לעגן את כל הכוונות הטובות בתוך מסמך הנקרא הסכם ממון, כך שכל הכוונות יהיו פרושות לעיני בני הזוג באופן גלוי שלם וחתום פורמאלית על ידי עורך דין לדיני משפחה.
    • כאשר לצערנו מסתיימת לה הזוגיות, גם אז ואפילו יותר נצרכים בני הזוג לשרותיו של עורך דין לדיני משפחה בכדי שייצג אותם בכל ההליך הנקרא גירושין. תהליך הגירושין הוא נושא כואב ומלא באמוציות, ועל כן דורש מעורך הדין המטפל להיות איש יעוץ המלווה ומקשיב, כדי שהליך הגירושין יסתיים על הצד הטוב ביותר עבור כל הצדדים, אך ישנם מקרים שלא כך הם פני הדברים. על כן, עורך דין בעל ניסיון מקצועי ומומחה בתחומו המייצג אתכם ידע כיצד להילחם עבורכם בכל המערכות בכדי שבסופו של עניין תוכלו לצאת עם ההסכם הטוב ביותר עבורכם.
    • עורך דין לדיני משפחה העוסק כאמור בדיני משפחה, עוסק בכל הקשור גם לענייני צוואות ירושות וסכסוכי ירושות. מייצג עורך דין משפחה בראשון לציון את טובתכם הבלעדית, זאת כאשר נוצר סכסוך על רקע ירושות וצוואות.

    סיכום דבר

    עורך דין משפחה בראשון לציון הינו עורך דין המטפל בכל הסכסוכים המשפחתיים הקיימים בתוך המשפחה, והם כאמור בין בני זוג נשואים או ידועים בציבור, בכל הסדרי הליכי הגירושין וכן בעריכת צוואות ומתן סיוע משפטי כאשר ישנם סכסוכי ירושות. עורך דין משפחה בראשון לציון חייב להיות בקיא ומנוסה ובעל ידע נרחב בכל הקשור לחוקים הקיימים והתקנות המתחדשות בעולם דיני משפחה, אך יחד עם זאת עורך דין טוב הינו עורך דין שידע להעניק לכם אוזן קשבת ויעוץ וליווי מקצועי ברגעים הלא פשוטים הללו, כפי שניתן למצוא במשרד עורך הדין פכטר, שהינו מן המשרדים המובילים בארץ בתחומים אלו במקצועיות רבה ושקיפות מלאה. כנסו כעת לאתר הבית וקבעו פגישת יעוץ.

      צריך יעוץ מקצועי?

      השאירו פרטים פרטים ונחזור אליכם בהקדם

      חיים פכטר - משרד עורכי דין

      השירותים שלנו

      חברות שיווק אינטרנטי חברות שיווק אינטרנטי