השאיר פרטים ונחזור אליך בהדקם
חיים פכטר –  משרד עורכי דין

    עורך דין זכויות עובדים

    עורך דין זכויות עובדים ומה שצריך לדעת על כך

    כששומעים על סכסוכי עבודה ועל שינויים תכופים בשוק העבודה של ימינו מבינים מדוע עורך דין זכויות עובדים נחשב למגן שלהם. יש כל כך הרבה מקרים שבהם נפגעות זכויות עובדים. בתי הדין לעבודה מנסים לעצור את ההידרדרות במצב ולכן עורכי דין מנוסים כמו עו"ד חיים פכטר, שרכשו ניסיון וידע, יכולים למנוע תהליכים כאלה שפוגעים בפרנסת העובדים בכל תחום. זה לא מובן מאליו למצוא תעסוקה הולמת בתנאים הוגנים ויש להיאבק על כך.

    כיצד עורך דין זכויות עובדים עוזר לכם?

    • עובדים שהתרגלו לעבוד בתנאים מסוימים יודעים שיש בדרך כלל הטבות שמגיעות עם הזמן והוותק, משום שהן מבטאות אמון של המעסיקים בעובדים. אולם לעיתים תנאי העבודה עשויים להיות מורעים בגלל סיבות שונות אשר רק חלקן נראות מוצדקות. לפעמים, זכויות עובדים שהושגו על סמך מאבקים קודמים נשחקות בתירוץ של משבר כלכלי ולכן יש לעשות סדר במקום העבודה ולערב את בית הדין כדי לסייע לכם.
    • זכויות נשים הן הפגיעות ביותר, במיוחד של אמהות ושל נשים בהריון. כאשר אתן מנסות לברר מה מגיע לכן תגלו שיש דברים שלא ידעתן, כמו למשל שעת הנקה בכל יום עבודה שמעניקה לכם את הזכות לסיים את יום העבודה מוקדם יותר במשך תקופה. כדאי מאוד לדעת מה מגיע לכן ולדרוש זאת בעזרת עורך הדין.
    • גם כאשר מפטרים עובדים בצדק, יש לעשות זאת בהגינות ולתת להם הזדמנות להשמיע את הצד שלהם ולהשיב להאשמות נגדם. יש זכויות לעובד בהליך שימוע לפני פיטורין ולשם כך כדאי לקחת עורך דין שיכול לנהל למענכם את המגעים.
    • אם כלו כל הקצין ופיטרו אתכם, ודאו שאתם מקבלים את כל הפיצויים שמגיעים לכם.

    זכויות מגיעות לכל העובדים

    יש דברים רבים שלא נעים לנו לומר למעסיקים שלנו אבל מומלץ מאוד לא לוותר על הזכויות. עורך דין זכויות עובדים עושה זאת למענכם ומייעץ לכם בדיוק על מה ואיך להילחם כדי לקבל מה שמגיע לכם. התהליך יכול להיות ארוך או במשא ומתן קצר, אך בכל מקרה רצוי שתקבלו ליווי משפטי כדי להבטיח את זכויותיכם. עו"ד חיים פכטר מנוסה בכל המאבקים האלה ויכול לסייע לכם לנצח בהם.

     

     

    בחרו עורך דין זכויות עובדים שיגן עליכם - חיים פכטר

    מידע נוסף בנושא

    מה צריך לדעת על עורך דין זכויות עובדים ותנאי העבודה?

    • גם אם עזבתם את מקום העבודה שלכם ואתם מרגישים שנעשה לכם עוול ויש לכם זכויות שלא כובדו, מומלץ לפנות לייעוץ אצל עורך הדין שיכול לייצג אתכם. הביאו אתכם את כל המסמכים ותקבלו ייעוץ עד כמה הפרו את הזכויות שלכם ומה ניתן לעשות. חבל להתפשר על כך ולוותר על מה שמגיע לכם.
    • למרבה הצער, לא כל העובדים חושבים שיש להם מקרה שיכול לנצח ולכן הם מאבדים הרוב הממה שיכלו לקבל אילו היו נאבקים על כך. אם ברור לכם שהפיטורים שלכם לא היו צודקים ואפשר עדיין לתקן בדיעבד או לפחות להחזיר לכם חלק מהכספים שאיבדתם, זה הזמן לפנות לעורך הדין המתאים לעשות זאת.
    • יש מקרים ברורים שבהם אנשים מפוטרים ללא ניהול הליך שימוע תקין וללא מתן צידוקים והנמקות לפיטורין, במיוחד אם היו מרוצים מכם וכעת מפטרים אתכם ללא סיבה. פנו לקבל ייעוץ ובדקו אם תוכלו אפילו לבקש שיחזירו אתכם לעבודה. לא תמיד זה נוח ולא תמיד זה נעים לחזור לשם, אבל במקומות עבודה ציבוריים וגדולים יש מקום גם לכך. הכל תלוי במצבכם ובייעוץ שייתן לכם עורך הדין.

    עורך דין דיני עבודה זכויות עובדים

    מאבקי עובדים רבים מוכרים לנו מהחדשות ואנחנו לא תמיד יודעים שמי שמנהל את המאבק ואת המשא ומתן הוא עורך דין זכויות עובדים. הוא בעל הידע בחוקים על כל הדקויות שלהם ולכן גם שולט בצורה טובה יותר במשא ומתן. משרד עורכי דין חיים פכטר מנהל כבר שנים רבות מאבקי עובדים ומגן על הזכויות שלהם מול מעסיקים שונים. התנאים הטובים שלהם בראש מעייניו ולכן יעשה הכל כדי להגן על האינטרסים שלכם בכל משא ומתן שמתנהל למענכם.

    עורך דין דיני עבודה זכויות עובדים שיזכה עבורכם בכל משא ומתן

    אם אתם חושבים שמצבכם מעורר תקווה לזכות רצוי לא לפעול לבד אלא לקבל ייצוג של עורך דין זכויות עובדים מנוסה. משרד עורכי דין חיים פכטר מייצג כבר שנים רבות עובדים במאבקים על זכויותיהם ועל מה שמגיע להם והוא יוכל לייעץ לכם כיצד לנהוג ומה לעשות. אל תתפשרו על הזכויות שלכם כעובדים, בוודאי לא במצב הכלכלה של היום.

      צריך יעוץ מקצועי?

      השאירו פרטים פרטים ונחזור אליכם בהקדם

      חיים פכטר - משרד עורכי דין

      השירותים שלנו

      חברות שיווק אינטרנטי חברות שיווק אינטרנטי