השאיר פרטים ונחזור אליך בהדקם
חיים פכטר –  משרד עורכי דין

    עורך דין גירושין במרכז

    עורך דין גירושין במרכז מייצג אתכם בכל שלב

    גירושין הינם תהליך טעון רגשית ולכן כדאי להיעזר בשירותיו של עורך דין גירושין במרכז אשר מצליח לעשות את המקסימום מבלי לעורר אנטגוניזם של אף צד. ניהול תיקי גירושין על ידי עורכי דין הוא אומנות שנשענת על מקצועיות רבה, כך ש"חיים פכטר  – משרד עורכי דין" עושה ככל שביכולתו על מנת לייצג אתכם בצורה המקצועית והאיכותית ביותר. הייעוץ במהלך הגירושין וגם לפניהם יעניקו לכם את כל המידע שאתם צריכים על מנת להגיע מוכנים להליך המשפטי בבית המשפט למשפחה ובבית הדין הרבני.

    מה צריך לדעת על ייצוג של עורך דין גירושין במרכז?

    • תהליך גירושין של בני זוג יהודים מתנהל בבית המשפט לענייני משפחה וכן בבית הדין הרבני. טקס קבלת הגט נעשה בבית הדין הרבני ולכן כדאי להגיע קודם להסכם גירושין שיעזור לכם לסכם את כל הנושאים ולפתור את כל המחלוקות. כך תגדילו את הסיכוי שבית המשפט ובית הדין יאשרו את ההסכם בלי דיונים נוספים.
    • שלום בית הוא מונח מאוד מרכזי בכל גירושין, ואלא אם כן יש נסיבות מיוחדות מאוד כולם ינסו להביא אתכם לנסות לגשר בכל זאת, לפתור את המחלוקות ולהגיע לשלום בית חיוני. זה נכון במיוחד כאשר יש ילדים וחבל לפרק משפחה. אם אתם זקוקים לגישור ורוצים לעשות זאת בכל זאת, היעזרו בעורך הדין שלכם כדי לתווך ולגשר.
    • אם לא הגעתם להסכמה על נושאים מהותיים בגירושין כמו מזונות ילדים, משמורת וחלוקת רכוש, רק אז עורכי הדין נכנסים לתמונה ומתחיל תהליך משפטי כדי להגיע להסכמה.
    • העדיפו תמיד עורך דין שאינו מסתיר מכם את הקשיים ומסביר לכם בכל צעד מה צפוי לכם ומה מומלץ לעשות.

    עורך דין גירושין תל אביב חיים פכטר יעזור לכם להתגרש נכון

    אפשר להתגרש נכון ועם ייצוג מוצלח וטוב, כאשר עורך דין גירושין במרכז מייצג את האינטרסים שלכם ונלחם על זכויותיכם. עורך הדין חיים פכטר מייצג את הצד ששוכר אותו  בכל האמצעים שעומדים לרשותו, כדי להבטיח את מה שמגיע לכם. זאת, נוסף על התמיכה וההבנה למצבכם שתקבלו.

     

    חפשו עורך דין גירושין במרכז שיגן על האינטרסים שלכם

    מידע נוסף בנושא

    מה חשוב לדעת על עורך דין במרכז?

    • הרבה לפני שתגיעו לבית המשפט לענייני משפחה או בית הדין הרבני, אפשר להגיע לגישור לפרידה או להמשך החיים המשותפים. את התהליך מומלץ לעשות אצל מי שהתמחה בכך ודוגל בהידברות במקום מלחמה. בכל מקרה, אם לא תהיה ברירה תמיד תוכלו להתגרש ורצוי שזה יקרה בהסכמה ועם כמה שפחות מריבות ועימותים.
    • הגירושין המועדפים על שופטים ודיינים הם בהסכמה רחבה ככל האפשר. תוכלו לנסח הסכם גירושין שכזה בעזרת עורך דין שיצביע בפניכם על כל מה שצריך לשים עליו דגש. תוכלו לנהל משא ומתן על המשמורת וחלוק הרכוש וגם מזונות בדרך אדיבה ואסרטיבית ולהגיע לשלב הגט בצורה רגועה יותר.
    • אם אין ברירה ויש לנהל קרב על כל סעיף, עדיף באמת ללכת עם עורך הדין שמציע לכם את הדרך הנחושה ביותר להשיג את המטרות שלכם ולהגן על האינטרסים שלכם. זוהי החובה שלו ושלכם להבטיח שהחיים שלכם בפרק ב' יתחילו בתחושה שקיבלתם את מה שמגיע לכם מבלי להיות מקופחים.
    • מומלץ מאוד לא לעשות שום צעד חד צדדי מבלי להתייעץ עם עורך הדין שלכם ולעדכן אותו על כל מה שעשיתם. זכרו שהוא בונה אסטרטגיה ומתדרך אתכם ולכן כל שינוי חייב להיות מתואם אתו. זה גם יעזור לכם להשיג מה שרציתם.

    עורך דין גירושין בתל אביב והסביבה

    לא קל לגלות שהגעתם לסוף הדרך של התא המשפחתי שלכם. ולכן אם אתם רוצים לנהל את הפרידה בכמה שפחות דרמה, תמיד עדיפה גישה של עורך דין גירושים במרכז שאינו מלבה את האש. משרד עורכי דין חיים פכטר יודע כיצד לייצג אתכם וללוות אתכם בתהליך הרגיש מבלי להחריף את העימותים והוא בוחר בגישה ששומרת על זכויותיכם אבל רגועה ושקולה יותר. אם אתם רוצים גירושין נכונים וללא מלחמות עדיף תמיד לבחור במי שחושב כמוכם.

    ייצוג הולם והוגן בעזרת עורך דין גירושין תל אביב

    כשאתם מתגרשים אתם רוצים לצדכם עורך דין גירושין במרכז שמבין את כל מה שחשוב לנהל ולהשיג. משרד עורכי דין חיים פכטר מלווה תיקי גירושין ומייצג בהם כבר שנים רבות, והוא יוכל לייעץ לכם ולייצג אתם במקרה הפרטי שלכם.

    עורך דין לענייני גירושין במרכז

    סיומה של מערכת היחסים הזוגית שלכם, הוא אחד מהאירועים הכי מורכבים ולא פשוטים בחייה של כל המשפחה. מצד אחד, אתם לא יכולים להמשיך לנהל את מערכת היחסים בתנאים הנוכחיים. ומן הצד השני, ברור שחשוב לכם לשמור על האינטרסים של הילדים שנמצאים במרכז התמונה ולהבטיח שיהיו לכם גירושין באווירה חיובית. כאן, נכנסת לתמונה היכולת של עורך דין גירושין במרכז המשרד של עורך דין חיים פכטר, לאפשר לכם לקבל ליווי מקצועי ואישי, ולתכנן כל שלב לאורך הדרך באופן שמצמצם בצורה משמעותית את ההשפעה על הילדים ומאפשר לכם לסיים את מערכת היחסים ברוח טובה בין שני הצדדים.

    כיצד למצוא עורך דין גירושין במרכז?

    אם אתם רוצים למצוא עורך דין גירושין במרכז, הדבר הנכון ביותר לעשות הוא לעבוד על בסיס המלצות. אומנם יש המון נותני שירותים וכולם טובים ומוסמכים על פי לשכת עורכי הדין בישראל. אך יחד עם זאת, עורכי דין שמשרתים אתכם בצורה מקצועית הם אנשים שיודעים איך לקחת את כל ההנחיות של החוק הישראלי ולהפוך אותם ליתרונות שמשרתים אתכם במהלך העבודה על תהליך הגירושין. כמו כן, חשוב לזכור כי עורך דין גירושין במרכז, הוא גם איש הסוד שלכם במהלך העבודה על בניית תיק הגירושין, ועל כן אתם רוצים להרגיש שיש לכם על מי לסמוך ויש לכם עם מי לעבוד לאורך הדרך.

    האחריות של עורך הדין לגירושין לנהל את הליך הפרידה הרשמי

    באופן היסודי ביותר, בסופו של יום עורך הדין הוא האדם שמייצג אתכם בהנחה שאתם צריכים להגיע לבית המשפט. גם אם אתם יודעים מה הן המטרות שמנהלות את ההליך שלכם, זה ממש לא אומר שעורך הדין הוא חותמת גומי. יש לעורך דין חיים פכטר, כמו גם אנשי הצוות המקצועיים האחרים במשרד שלו, מספיק ידע ומספיק ניסיון, על מנת לאפשר לכם לקבל את השירותים שאתם צריכים לקבל, אבל גם ייעוץ במידת הצורך, שיעזור להבין את התמונה המלאה וכך גם לקבל החלטות שמשרתות את האינטרסים שלכם ושל הילדים שלכם.

      צריך יעוץ מקצועי?

      השאירו פרטים פרטים ונחזור אליכם בהקדם

      חיים פכטר - משרד עורכי דין

      השירותים שלנו

      חברות שיווק אינטרנטי חברות שיווק אינטרנטי